23 Eylül 2013 Pazartesi

DEKUPAJLA CÜZDAN YENİLEME ...

merhabaaaaaaaaa
yeni bir hafta başladı yine 
dün pazardı ben ayaklarımı uzatıp kitabımı bitirecektim ama ;
işler pek umduğum gibi olmadı 
erkek kardeşim İstanbul'a döndü dün önce onun valizini hazırladık 
o  arada benim büyük valizimi boşaltmak zorunda kaldık 
derken heryer çamaşır 
kışta kapıda malum hadi yazlıkların bir kısmını kaldırayım bari moduna girdim 
şuraydı buraydı derken akşama kadar işin içinden çıkamadım 
hatta işim bitmedi eve gidince devam edeceğim ama güzel bir düzenleme operasyonunun içerisindeyim 
tam olarak bittiğinde ohhh mis olacak :))
aaaa ben cüzdanımımı anlatacaktım :))
oda şöyle oldu teyyyyy üniversitedeyken aldığım cüzdanımı da valize koymuşum .
kendisi pat diye karşıma çıktı :)
cüzdan eski hali hazırda da  malzemeler var 
bir gün öncesindede bir peçete almışım ki enfes insan kullanmaya kıyamaz :))
aşık olunası tarzında bişey :))
hadi ben dekupaj yapayım kaybedecek neyim var dedim 
iyiki de yapmışım :)) ben çok sevdim ...
mutlu ve sendromsuz bir hafta dilerim efendim :))
♥♥♥







 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder