26 Mart 2013 Salı

MOR KOMBİN :))

            Merhaba yine ben annemin verdiği mini bir fikri  gerçekleştirdim birde kombin yaptım :)) renklerin hepsini ayrı severim hele yazın rengarenk çantalar takmaya rengarenk ayakkabılar giymeye ayrı bayılırım :)) Geçen sene çok isteyipte almanın bir türlü nasip olmadığı bir babet vardı hani şu lazer kesimli olanlardan ki bu sene yine moda olacaklar.İşte geçenlerde onlardan gördüm tek renk ve tek numara kalmıştı beni beklemiş gibi düşünmeden aldım önümüz yaz diye :)) Sonra annem gördü fiyonklara hasta olduğumu bilir zaten şu deliklerden kurdelamı geçirsen dedi aaaaaaa anne tam bu renk kurdelam var hadi yapayım dedim :)) sonuç aşağıda ...farklı renk kurdelalarla da hoş olabilir cici günler efendim :))


ALDIĞIMDAKİ HALİ BÖYLEYDİ BÖYLEYDE GAYET GÜZELDİ ...










SONRA BÖYLE OLDU :)) AMA DAHA ŞİRİN OLDU TABİ ...






EŞARBIMI ,ÇANTAMI VE GÖMLEĞİMİ BİR KAÇ YIL EVVEL ANKARA'DA ÖĞRENCİYKEN ALMIŞTIM :)


ESKİLERİME YENİ ARKADAŞ OLDU BU PATİLER :)









                                           

                                         BUGÜNLÜKTE BU KADAR BENDEN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder