12 Haziran 2013 Çarşamba

BÜYÜKLERİN BEBEKLERİ ''MOMİJİ '' ♥

Ben geldim ki yine ...günlerdir aklımdan çıkmayan bebeklerden bahsetmeye geldim .Öyle tatlı öyle güzellerki bayıldım doğrusu ...Türkiye satış temsilciliğini bywonderland'ın yaptığı momiji bebekler büyükler için tasarlanmış bir hediye ürünü :)) sempatik ve tatlılar her momiji bebeğin ayrı bir ismi ve şekli var ayrıca sınırlı sayıda ve belirli bir tema altında üretildikleri için koleksiyon bebekleri olarakta adlandırılıyorlar .Çünkü önceden üretilen bir momiji bebek tekrar aynı şekilde üretilmiyor ...Altında küçük bir not kağıdı yeri olan bu bebekler sevdiklerinizede hediye edebileceğiniz, ayrıca senelerce notunu içinde saklayacak çok özel bir hediye :)) anahtarlık ,mause pad , kupa ,telefon kılıfı ,anahtar başlığı ve kitap ayraçlarıda mevcut.... ki ben kitap ayraçlarına ve anahtar uçlarına ayrıca bayıldım diyebilirim :))
Momiji 2005'te  Warwickshire'da kurulmuş bir İngiliz markasıdır .boyları 8 veye 8,5 cm ağırlıklarıda 100-150 gr arası değişiyormuş bu bebeciklerin, reçineden üretilmişler ve ilk üretiminde sadece 12 adet varmış ...darısı bana artık bir momiji bebekhediye eden olur belki diye bekliycem ...CİCİ GÜNLER EFENDİM ♥♥♥MOMİJİLERİN SLOGANIYLA SEVGİYLE KALIN SEVGİYİ YAYIN ...







 bunlar bayıldığım kitap ayraçları ...........
 bunlarda ayrı sevdiğim anahtar başlıkları .....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder