2 Şubat 2013 Cumartesi

cumartesi sendromum ...

şuan ki  halet_i ruhiyem :P

Bu gün Cumartesi ve ben yine işteyim :( şuanda evde yatağımın içinde kitap okuyor olmayı temenni ederdim .İşlerim var ama soğuk yüzünden hiçbirşey yapasım gelmiyor bende yazı yazayım dedim .Bu blog işini hala çözebilmiş değilim blog kullanmayı öğrenmiş birinden detaylarını öğrenmek lazım çevremde öyle biri yok blog kullanan arkadaşlara sorulabilir ama onuda takip edecek zamanım yok :(( vasat bir haldeyim anlıycağın. Çalışmayı seviyorum kendi paramı kendim kazanıyorum hakettiğimi kazanamayıp kendi mesleğimi yapamasam da ihdiyaçlarımı kimseye yük olmadan karşılıyorum .Her şey iyi hoş güzelde anlayacağın bu soğukta bu tatil gününde işte olmak çok sıkıcı ....pofffff şuan evde olmak vardı ve sen eğer evdeysen benim içinde tadını çıkar :))) iyi hafta sonları ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder