19 Mart 2013 Salı

ÖLMEK İÇİN GÜZEL BİR GÜN ...

Merhaba geçen hafta sinemaya gittim yine ama post hazırlamaya bir türlü fırsatım olmadı ...ben gidemesem de haftada bir sinemaya gitmeyi  tavsiye ederim insana iyi geliyor biz birde vodafone ile gidiyoruz ki çok ballı oluyor dört liraya sinema keyfi paha biçilemez :))  ama o gün başımıza garip bir olay geldi akşam seansına kuzenimle benden başka bilet alan olmamış bilet satan çocuk en az dört kişi olmadan salonu açamam diyor film gösterimden kalkacak bizde illa o filmi izleyeceğiz .... derken kuzenim normal fiyattan sat bileti kardeşim salonuda bize  aç dedi .neyse çocuk kabul etti salona geçtik aradan beş dakika geçmedi bir kişi gelsin paramızı alırız kuzi derken bir çift geldi ardından bir çift daha ardından bir çift daha aşağı indim çocuk görür görmez paranızın üzerini vereyim dedi :)) tebessüm edip aldık paramızı ...
velhasılı kelam filme geleyim ilk yarının nasıl geçtiğini bilemedim aksiyon aksiyon aksiyon diyorum seviyorum aksiyon izlemeyi. Bir amaç konu vs. olmasına gerek yok beni içine alsın , kulaklarımın pasını  silip  kalbimin ritmini değiştirsin başka ne isterim ki :))
Zor Ölüm serisinin 5. filmiydi bu ben bundan öncekilerin hepsini izlemedim ama seriyi tamamlıycam vakit bulduğum en kısa zamanda  .Öncekileride izleyenler aksiyon olarak zayıf olduğunu ve Bruce Willes'ın yersiz tekrarlara düştüğünü söylüyorlar fakat ben bunları farkedemedim ...benim için güzeldi kendisi tam bir baba espirilerine güldüm ve en sonunda ki aile manzarasıda çok tatlıydı :)) eğer sende izlersen iyi seyirler şimdiden :))fragmanıda aşağıda ...konusuna fazla girmiyorum çünkü sinema siteleri var zaten o kadar bu işi yapan ben izlemeni tavsiye ederim kafan dağılır bu kadarını söyliyeyim ve kaçayım ....






                           





































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder