11 Mart 2013 Pazartesi

ORTANCALARA KAFAYI TAKINCA :)

            Yine ben geldimki :) eeee o kadar çiçek ebrularıyla uğraşınca elimdede arta kalan bir çerçeve olunca değerlendireyim dedim .Uzun zamandır ortancalara ilgim vardı bu da vesile oldu taktımya kafaya illa bişi yapıcam önce keçeyle yapmayı düşündüm cık gözüm kesmedi ,tek tek renkli kağıtlardan kesip yapayım dedim cık bunuda gözüm kesmadi hem kolay hem şirince olmalıydı ...çok şey istedim ama kolayını buldum aldım suluboyayı bir battal ebrunun üzerine ortanca yapmaya çalıştım bir saatte bitti fena da olmadı sanki :))                                               
            kendiside burada :)

 
ortasından ebru kestiğim  battal ebrunun üzerine bir yuvarlak ve yaprakları çizdim içini sulu boya ile tamamladım :)



ani çiçekleri tek tek çizmedim :) boyarken yaptım :)







burda çerçeveye girmiş hali var arkada :) saattende  anlaşılır bir saatte bitmiş çerçeveye girmişte ben yeni bir işe başlamışım :))




buda gündüz çekimi :))













buda nostalji :))
             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder