19 Nisan 2013 Cuma

İÇ ANADOLUNUN KIR'I ANCAK BU KADAR OLUYOR ...

Biz hafta sonu yine kıra gitmiştik ama hem yoğunluktan hemde keyifsizlikten bir türlü post hazırlayamadım . Kısmet bugüneymiş :) yalnız fotoğraf makinamı ofiste unuttuğum için telefonla resim çekebildim bu seferlik böyle oldu malesef :/ Kıra gittiğin zaman seninde bir semaver çayı içmeni ve toprakta yürümeni tavsiye ederim. ben yaptım çokta iyi geldi saçlarımı dağıttım ,üzerimdeki dekarı çıkardım koştum zıpladım arabanın üzerine uzanıp sadece gökyüzünü hissettim haaa birde ateşin üstünden atladık biz çok eğlendik :)))


babacık oğluna şimdiden araba kullandırıyor ya :)) hayran kaldım :)) bi bana öğretmedi :((

tarlalar ekinler ve dağlar ...

Organize sanayi bölgesi burasıda ....




bir kaç gün masamı süsleyen kır çiçeklerim :)











bunlarda benim en çok sevdiğim piknik ayakkabılarım :)))

        

       CİCİ GÜNLER VE CİCİ BİR HAFTA SONU DİLERİM EFENDİM ♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder