15 Nisan 2013 Pazartesi

KEYFİ YOLUNDA , AŞKI SONUNDA ♥

                      Merhaba ben geldim özlemişim iki günde blogumu .Biraz rahatsızlandığım için cumartesi işe gelemedim malum bilgisayarım bozulduğu için evde de internet kullanamıyorum :( ama ben rahatsızlanmama rağmen güzel bir haftasonu geçirdim iki gün tatil yapmayı özlemişim açıkçası :)) Cuma günü çok değerli bir arkadaşım video yollamıştı blog formatına uygunsa yayınla dedi.Bende blogun bir formatı yokki dedim :)) Çünkü güzel olan herşey sevdiğim ,beğendiğim herşey var blogumda kendisi artık benim online güncem gibi oldu :))
Ve aşktan hikayeler karşında ...aslında dondurma reklamı olarak çekilmiş kısa filmler bunlar fakat oldukça orjinal olmuş ,diyecek fazla kelimem yok video herşeyi anlatıyor zaten ...




                   Ha birde unutmadan dün tesadüf yalının bir parçasına denk geldim  oda bu seriden parçasıda çok tatlı eee onuda dinlemeden geçmeyelim o zaman :)) mutlu ve aşkla dolu bir hafta olsun efendim :) ♥♥♥



Eve senle dönüyorsam

Evden senle çıkıyorsam
Yine de doyamıyorsam

Aşksın...♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder