9 Nisan 2013 Salı

♥ MİNİ MİNİ VESPA ♥

Vespa deyince pembe ya da kırmızı renk , küçücük tekerler ve üzerinde şirince bir bayan  beliriyor gözümün önünde ...her ne kadar erkeklerde kullansa da Vespa bana bayanlara özel üretilmiş hissi veriyor ...ehliyetim yok araba kullanmayı dahi bilmiyorum senelerdir arabamız olmasına ve benden küçük kardeşlerimin ehliyeti olmasına rağmen bana ehliyet almak bir türlü nasip olmadı ...Fakat bu mini motordan yada bir vosvosum olmasını ve kullanabilmeyi çok isterdim :) Şimdi diyeceksin nerden çıktı bu vespa  Hilal ... eski resimlere bakarken geçen yıl arkadaşımla gittiğim  bir kafede  çektiklerim çıktı arasından ...mini şirin bir köşe ve kırmızı bir vespa :))) ben durur muyum hemen çekerim tabi :)) garson bana ne gülmüştü bu köşe ilk defa böyle ilgi görüyor diye...ama öyle şirin bir köşe ilgi görmez mi yaaa :)) gelincikler ve kırmızı bir vespa hemde minnacık daha ne olsun :)))
CİCİ GÜNLER EFENDİM ♥♥♥
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder