7 Mayıs 2013 Salı

TÜM RENKLERİYLE YAZ GELDİ ♥

Merhaba ben geldim biliyorum epeydir yoktum ama neredeydin diyende olmadı zaten .... henüz nerelerdesin diye mail alabilecek kadar tanıdık bir blogger değilim malesef .... yinede yayın yapmadığım dönemde bloğumu ziyaret eden 3 5 cici insan var ....onlar beni çok çok mutlu ediyorlar :) ♥
eeeeee malumm yaz dolu dizgin geldi heryerde kuş sesleri börtü böcek ağaçlar gelin gibi :)) nereye baksa insan güzel bir şey  görüyor .şimdi kış mevsimini karalamıyorum onun tadı da başka tabi ama soğuk beni birazcık telef ediyor malumunuz :)
ben bu ara meyveye taktım olur olmadık canım meye istiyor girsem çıksam meyve yesem yeri :)  neyseki mevsimi bende bol bol alıp yemeyi ihmal etmiyorum tabiki ...bu günde hazır makinam ofisteyken resim çekeyim dedim :) buda bir posta vesile oldu işte ...
sanırım gerçek zenginlikte bu... canınız istediğinde canınızın istediğini alıp yiyebilecek kadar cebinizde paranız ve aldığınız şeyi yiyebilecek kadar sağlığınız varsa hele birde bunu paylaşacak dostlarınız varsa dünyadaki pek çok insandan şanslısınız demektir :))
musmutlu cici günler efendim meyve fotoğraflarımdan sonra 1 liralik erik alıp yemeyi ihmal etmeyin ♥♥♥































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder