4 Temmuz 2013 Perşembe

GÜN BAŞLADI BUGÜNDE ...

merhaba uzun çok uzun zaman oldu sanki buralara uğramayalı ...çok yoğun günler geçiriyorum artık neyin doğru neyin yanlış olduğunun ayrımına varamayacak raddedeyim...duygusal dünyam talan olmuş durumda diyebilirim ...ama herşeye rağman sağlıklıyım ve güneş bugün bana yeniden merhaba dedi ...
ben bu yaz hiç çiçeksiz kalmadım ...sizinde masanızdan çiçek gönlünüzden huzur ve yanınızdan güzel insanlar eksik olmasın efendim ....♥♥♥

                                   
                                Benim canım birşey istemediği için sadece açma aldım bu sabah ....



 bardağımda düzdü bu arada bende neşelendirmek istedim camlara yapıştırılan çıkartmalardan yapıştırdım :)))
                                                                 çokta güzel oldu sanki ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder