4 Eylül 2013 Çarşamba

İSTEME GÜNÜ NE GİYDİM :)

ben geldimmm
bugün hava çok serin 
eee malum yine aylardan eylül 
yağmurlar vizyonda sıkı giyinmek gerek ...
neyse esas post konuma geçelim 
hem bir kombin postu hemde benim güç bela isteme günümde giydiğim mint yeşili elbisemmm:)))
neden güç bela giydim 
çünküüüüüüüü elbisemin üstü çok boldu 
terzi hem vaktim yok dedi  hemde benden elbisemin yarı parasını istedi bende sinirlendim çıktım terziden
derken inadımda illa o elbise giyilcek
saolsun benim biricik kardeşimle şuraydı buraydı derken 
elbisenin üst kısmına çare bulduk 
boyundan büzdürerek diktik :))
veee ben giydim herkeste çokkkkkkk beğendi :))
elbiseyi sefamerve'den almıştım bu arada 
sıkıntıları vardı elbisenin ama ben işten vakit bulup iade edemedim ....
sonundada inadımla giydim :)
çok cici musmutlu günler efendim :))
♥♥♥









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder