25 Ekim 2013 Cuma

EN ORGANİKLERDEN ALIÇ MEYVESİ :)

ve sonbahardayız dimi artık biz
iyisiyle kötüsüyle 
bayramlarıyla sıcağıyla derken 2013 yılının yaz aylarınıda geride bıraktık ...
ben her mevsimi ayrı seviyorum 
kışın soğuğuna vücudum çok tepki göstersene salaş hırkalar giymeye,
ağır botlarımla sokaklarda yürümeye bayılırım :)
birde her mevsimin kendine özgü meyvelerini tatmaya tabiki...
geçenlerde annemler hava alalım diye şehrin yüksek bölgelerine çıkmışlarda
birde ellerinde en en en organik meyvelerden olan 
dağ alıçlarıyla dönmezler mi 
benim agzım kulaklarımda tabi 
hemen yıkadım alıçları tabağa koydum :) makinamıda elime aldım 
mumuda yaktım geçtim karşısına 
ohhhhhhh misss,
her gün biraz tahrip ettiğimiz doğada hala kendiliğinden yetişen birşeyleri yiyebiliyor olmanın tadı bambaşka 
eeee o zaman musmutlu günler efendim :))
♥♥♥


 bunlardan küçük olanı kuşburnu :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder