22 Mayıs 2014 Perşembe

GÜNEŞ HEP EN GÜZEL AÇIYLA DÜŞSÜN ÜZERİMİZE ♥♥♥

merhabaaaaaaaaaa hemde en kocamanından bir merhaba
ben bilgisayarımın basına gecmeyı bırseyler yazmayı post hazırlamayı ne cok ozlemısım megerse ..
hanı guyya ben ısten ayrılmıstım hanı evdeydım rahat rahat hazırlayacaktım postlarımı ,
yok üstadım yok ...
niyet bana yaramıyor artık iyice test edip onaylamıs bulunmaktayım....
hayat hergun yenı bır sıkıntıyla bana ceeee-eeeee dıyor ustadım
velhasıl buralara ugrayamıyorum 
sadece instagrama gırebılıyorum cunku telefondan paylasım yapmak cok kolay oluyor ....
Öncelikle Soma'da hayatına kaybeden şehitlerimize buradan ve yeniden rahmet ,ailelerine fazlaca sabır diliyorum ...
 tüm ülke bu acı olayla yasa boguldu....
 cunku ölümün böyle olanını anlatmaya yetecek lisanımız mevcut değil :(
Soma'da yaşanan facıa ve bızım evdeki hastalık krizi benı mahvetti diyebilirim ,
babam epeydir oldukça rahatsız derdinin nedenini bılmıyoruz bır anı bır anını tutmuyor ,
buda bızı haliyle hem yoruyor hem uzuyor ,
genel olarak bu sebeplerden bir turlu bilgisayarın basına gecıpte bir ıkı satır karalayamadım ....
lakın hayat devam edıyor acısıyla tatlısıyla 
insanlar bir şekilde hayatlarına devam ediyor...
karanlıklar aydınlıga ıllakı kavusacak ...
mühim olan buna inanmak diyorum bende ..
saglık ve huzur diliyorum :)
birde unutmadan güneş hep böyle parlak düşsün üzerimize  ....
belki o zaman mutlu olur çevremizide buna ortak ederiz ne dersin :)

♥♥♥











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder