2 Ocak 2013 Çarşamba

kuşlu kış :))

Dışarıda çok garip bir hava hakim.Ocak ayında olmamıza rağmen pırıl pırıl bir güneş var ara ara kuş cıvıltıları bile duydum diyebilirim .Her ne kadar kuru ayaz yürürken insanın yuzunu cırmalasa da :))  tepedeki ışıl ışıl güneş ve aydınlık gün nedense benim içimde hep bir kıpırtıya neden oluyor .Çok garip ama hava açıkken insan hep daha çok sever ve daha çok olumlu ,güleryüzlü olur gibi gelir bana ...Mevsimlerinde bir kişiliği olduğunu düşünürüm ve biz hangi mevsim içerisindeysek o kişiliğe adapte oluruz mevsim geçene kadar ...kış bana karamsar gelmez kendi içerisinde tonlarca güzellik barındırdığı aşikar lakin nedense daha resmi bir mevsim gibi :))neyse şimdilik bu kadar bu mevsim üzerine daha sonra yeniden konuşabiliriz ...ama hava güzel biz güzeliz daha ne olsun Rabbim darda olan tüm kullarına yardım etsin (amin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder