1 Ocak 2013 Salı

yılın ilk günü yorgun ama mutlu :)

Yeni yılın ilk günüydü bugün takvimdeki rakamlar zaten değişiyordu ama bugünki degişimin en onemki kısmı tarihteki son rakam hanesinin 365 gün 3 rakamanı gösterecek olmasıydı ,benim içinse uzun zamandan beri geçmedıgı kadar yogun stresli ve öğlen yemegı yenılmeyen bir gündü ...Normalde bu şartlar altında burnumda solumam gerekirdi ama polyanna olmaya karar vermıs bır eda ıcerısındeydım ..ki malum surat asmak yaslanma sebebıdır ve gulusunuze kımın ne zaman asık olacagını bilemezsiniz :)) aksam uzerı sevdıgım bır arkadasın araması uzerıne daha bır mutlu oldum tabıkı ...eğer çevrenızde kendine cok dıkkat et dıyen ınsanlar varsa onları kaybetmemek ıcın elınızden gelenı yapın çunku bu cumle sızı ıyı yapmaya yetecek bir cumle oturup bıraz dusunuldugunde ...ve eve gelıp yemek yedım aclıgım gectı ,usumustum kalorıfere yaslanıp ısındım ama surat asmıs olsaydım ne yedıgım yemegın ne sıcak evımın guzellıgını goremeyecektım velhasıl gün nasılsa geçerdi onemlı olan bızım ona bıçtıgımız degerdı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder