23 Şubat 2013 Cumartesi

RUH HALİME İTHAFEN ...

              İyi öğlelerrrr ...ben geldim hava çok kapalı ve yağmurlu eğer sıcak bir mekandaysam elimde çay fincanım dışarda hafifçe çiseleyen yağmuru izlemeyi çok seviyorum ama yağmurun altında ıslanmayı pek sevdiğim söylenemez, tabi yanımda en sevdiğim insanlardan biri varsa o ayrı .İki gündür faturaların arasında boğuluyorum işte yeni bir post hazırlayamadım bilgisayarım artık  olmadığı için evdede yazamıyorum birşeyler ..geçen hafta praktikeri gezmiş senin içinde resimlemiştim en kısa zamanda hazırlayacağım postu :)
Bilgisayarım bozulmadan önce tablet istiyordum çokta hevesim vardı ama şimdi bilgisayarım bozulunca hem planlarım değişti hemde nakit olarak beni zorlayacak gibime geliyor.Bir kaç gündür zihnim çok yoğun yine :( yapmak istediğim o kadar  çok şey varki ...Fakat bir çoğu askıda kalıyor vakit darlığından , içerisinde en çok istediğim şey ise  okuma hızımın daha çok artması ve daha kısa sürede daha çok kitap okumak ama  buda kolaylıkla olmuyor tabi ...offffff hava karışık içim bulanık tatile ihdiyacım var bir kaç kitap ve sırt çantamı alıp bir otel odasına yerleşsem çok değil sadece 3-5 güncük ..Kitaplarım ve ben kimseyi görmesem kimsenin sesini duymasam ..
             Bu şehri seviyorum bilirsin memleket havası başkadır ama insan sevdiği şeylerdende uzaklaşır sıkılır bazen tıpkı şu an benim içinde olduğum durum gibi .Zaman hiç adil davranmıyor ama adil olsa hiç bir şeyin değeri olmazdı belkide .
              Hilal neyin var seni böyle görmeye alışkın değilim dediğini duyar gibiyim çünkü herkes güleryüzlü bilir beni oğlak burçlarının aksine aşırı güler yüzlü bi tipim ama bende beşerim nihayetinde hem arada hüzünlenmek fena olmaz bence ..

               bak aklıma bir şarkı geldi lisede serviste ne dinlerdik hadi yine dinleyelim .... :)))
              AHHHHHH AHHH BU KADAR CUK DİYE OTURUR YA MÜZİK SÖZLER BEN YAZAMADIM HİSLERİMİ AMA SEN ANLATIRSIN BİR MELODİYLE ....

  Ölümler çıplak gelir
   Geceyi indirir yavaşça gözlerine

Benden geçmek kolay değil
Feryat eder ateş sözlerime



Yayılır nefesin çiçeklere

Ay ışıldar soğuk soğuk bedeninde
Günah bana hiç el değil
Feryat eder dilim hüzünlere



Vedalar doğru değil 

Sevgiler yalan değil
Koşarım ben sensizliğe
Bu son bakışsa 
Gitmek hiç mümkün değil



Görünür bana senden kalan

Bilirim ki vardır şarkımı duyan
Boşunadır yakarış çizilene
Geçer zaman aşk sevilince



Ölümler çıplak gelir

Geceyi indirir yavaşça gözlerine
Senden çıkmak kolay değil 
Beterdir hayat acılar çekenlere



Vedalar doğru değil 

Sevgiler yalan değil
Koşarım ben sensizliğe
Ağlarım yağmur düşürür seni
Kapı açık gir içeri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder