20 Şubat 2013 Çarşamba

BİR MASALIN 3 BOYUTLU UYARLAMASI ''HANSEL VE GRETEL CADI AVCILARI''

         Ben geldimmmm geçenlerde gittiğim film hala kalkmamış gösterimden hemen bir post hazırlamak istedim senin için ...
          Ben kuzenimle gittim kocaman bir cipsi yedik arada ben çok irkildim korku içerikli ama çok korkunç bir film degildi .Film'in 3 boyutlusunu tavsiye ederim ben 3 boyutlusuna gittim klas 2 'nin en güzel salonu salon 5 'teydi en büyük ve benim en çok sevdiğim salon :))
           Salon görevlisinin öne oturacak birine çok öne oturma üzerine kan sıçrar esprisine de epey gülmüştük 3 boyutlu sahneleri gerçekten çok güzeldi film kısaydı Parker gibi uzun degildi .Ben beğendim iyiler kötüleri yendi sadece beyaz cadının ölümüne çok üzüldüm Hansel'le çok yakışmışlardı .İzlemeni tavsiye ederim  hala gösterimde şimdiden iyi seyirler :)))
               15 yıl önce başlarından geçen trajik olaydan sonra Hansel ve Gretel kardeşler birer cadı avcıları olur ve tüm dünyadaki cadıları tek tek avlamaya başlarlar.Filmin özetide bu kadar :) iyiler kazandı kötüler öldüüüü :))))
               Saat dokuz çeyrekte otobüsten indiğimde karanlıkta  biryerlerden cadı çıkacakmış gibi hissetsemde cadı filan çıkmadı :)))















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder