28 Şubat 2013 Perşembe

SENİN İÇİN BİN TANEDE OLSA YAKALARIM ....

Evetttt ben geldim efendim yine :) Yeni bitirdiğim kitabı anlatmaya geldim .İlk defa sıcağı sıcağına bir kitap postu hazırlıyorum .Sırada bekleyen öyle çok kitap var ki okudum ama paylaşmak bir türlü nasip olmadı en kısa zamanda onlarıda paylaşıcam inşallah .
Çok iyi bir okur değilim ama çok vasatta değilim çünkü kitaplarım gerçekten en iyi arkadaşlarım .Kitaplar benim için çok farklı yeni bir yaşam  taze bir yolculuk yepyeni bir ben gibi :))
Bu kez  başlayıpta biten yolculuğumun adı UÇURMA AVCISI .
Beni bir anda sarıp göz açıp kapayıncaya kadar kendimi 50. sayfasında bulduğum 440 sayfalık bir çoksatanlar kitabı .Afganistanlı Khaled Hosseını isimli yazarın doğduğu topraklara sıla_i rahimi gibi bir kitap. Günce gibi bir tarzı var .Yazar çocukluktan başlayarak belirli bir döneme kadar yaşanılanları anlatmış .Uslubu yalın ve sadeydi belkide bu yüzden çabuk çekti beni içine sayfaları nasıl çevirdiğinizi anlamıyorsunuz . Bir çocuk gibi masum ve içten yazılmış kitap .
Ve savaş okurken bile dehşeti , nefreti sarsıntıyla hissediyorsunuz kim bilir yaşamak ne büyük cehennemdir .Hani kurtulabilen öldü kurtuldu diyorya Alper  parçasında onun gibi bazen ölmek kurtulmak belkide çünkü savaş ortamında sağ kalan çocuk ve kadınların durumu ,gördükleri cinsel taciz aşagılanmalar yurtlarından götürülüp satılmaları öyle kötüki :(( Okurken bile kasıldım ben avuçlarım terledi sinirlendim kapattım kitabı öyle sayfalarda ...
Birde toplumda yaşanan meşru ve gayrimeşru  ilişkilerle bunlardan dünyaya gelen masum ama toplumsal açıdan kirli insan yavruları !! Ah Hasan ,ah ....
Vee Emir büyüyüpte  aşık olduğu bölüm Süreyya ile evlenene kadar her gecenin artık şeb_i yelda oluşu ayyyyyy ne de tatlıydı ya ...Emir'e aşık oldum diyebilirim :))) neyse benden bu kadar daha çok şey yazarım ama okumana gerek kalmaz bu sefer :))
Ah ah ben çoookkkk beğendim yazarın diğer kitabıda kitaplığımda en kısa zamanda okunmayı bekliyor .
Emeğine ,yüreğine ,ağzına ,kalemine sağlık sevgili yazarım :))eeeee artık okumadıysan sanada iyi okumalar :))






''Çocuklar boyama kitabı değildir.Onları en sevdiğin renklere boyayamazsın .''(sayfa 26)

''Süreyya. Bitpazarında bulduğum prensesim .Yeldamın sonunda doğan güneş .'' (sayfa 172) ahhhh nede şirin ya :)

''Beyninde iblisler at koştururken ,algı yeteneğin bir lüks olup çıkar .'' (sayfa 422)
bunlarda altını çizdiğim bir kaç cümleden ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder