1 Mart 2013 Cuma

TURUNCULU BİŞİLER SICACIK YAZ GİBİ :)

             Günayyyydınnn hava çok kapalı benimde canım sıkıldı böyle havalarda üzerime hep bir hüzün çöker ya çayımı  alıp bir kitaba başlarım yada uyurum tabiki yazı yazmakta çok iyi gelir ... bende post yazayım bari dedim postlarımı çok okuyan yok çünkü çok tanınan çok iyi şeyler yapan bir blogger değilim şuanda ama ben post hazırlarken mutlu oluyorum buda bana yetiyor :))) hafta sonu bolca resim çektim birde kitap ayracı görmüştüm pembe camekan'ın blogunda bende aynısını yapacaktım sonra aklıma başka bir fikir geldi kitaplarım çiçek açsın istedim :) iki tane yaptım birini sonradan yaptığım için onun resmi mevcut değil şuanda fakat olanları paylaşayım seninle .Yalnız çok kullanışlı olduğunu söyleyemem kitabın dış kapagına güzel oluyor ama ince keçe ile yaptığım için kitabın iç sayfalarında pek güzel durmadı birde çabuk çıkıyor  ama yinede şirin oldu kalın keçe ile de denemek gerek ...keçenin yerine göre kullanımı çok önemli çünkü bazen istediğiniz şekil ince keçeyle hoş duruyor boyutlu oluyor bazende aynı şey kalın keçe için geçerli oluyor .Mesela kalın keçe ile gül gibi katmanlı bir çiçek yapılmıyor ama papatya gibi düz çiçekler kalın keçe ile hem kolay hemde boyutlu yapılabiliyor.
              Neyse ben sana içini ısıtacak güneş gibi bol turunculusundan  resimler göstereyim şimdi :) İYİ SEYİRLER :))



yukarıda kitabın köşesindeki yaptığım ayraç :)






AHMET ÜMİT en sevdiğim yazarlardan :))



bunlarda kuruttuğum portakal kabukları ama çok seviyorum kendilerini :)







yukarıdaki boncukta kimi zaman kolye ama çoğu zaman bileklik olarak kullandığım çok sevdiğim bir hediye :))












ve annemin bana senin gibi gonca bunlarda diyerek getirdiği ve kuruttuğum minik güllerim :))








HERKESE MUTLU GÜNLER EFENDİM :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder