19 Şubat 2013 Salı

SİVAS NURİ DEMİRAĞ HAVALİMANI 'NDAN SEVGİLER

Merhabalar efendim pazar günü hazırlayamadığım postumu hazırlamaya, seninle paylaşmaya geldim.Cumartesi günü akşam dokuz buçukta erkek kardeşimin İstanbul'a uçağı vardı fakat hava şartlarından dolayı pazar sabahı dokuz buçuğa ertelendi ..Eeee malum biliyorsun benimde bir pazarım var sabah uyku keyfi çekebileceğim .Sabahın yedi buçuğunda benim gözler otomatik açıldı o ara odama babam geldi kardeşini yolcu etmeyecek misin biz kahvaltı yapıyoruz kalk kahvaltı yapalım beraber hilal diye ..ben biraz uykulu uykulu mızmızlandım ama gönlümde yatmaya el vermedi derken kalktım tabi mutfağa gittim ama bir tarafımda uyumak istiyor çay koydu annem içemedim kardeşime sarıldım  güle güle git diyip gidip geri yattım amma velakin uyuyamadım .Kalkıp bende gideyim o kadar zamandır kardeşim uçakla gidiyor geliyor bir kere olsun havalimanına gitmedim diyip kalkıp giyindim .Tabiki fotoğraf makinamı da yanıma aldım senin için resimledim :))) Havalimanının içine giremedik hava çok soğuktu ben kahvaltı yapmadan çıkmıştım ve öğlenden sonra tatlı bir arkadaşımı ziyarete gidecektim babam beklemek istemeyince bende bu sebeplerden ötürü ısrar edemedim.Bir daha ki  sefere içinide gezeceğim inşallah o zaman seninlede paylaşırım yeniden :))))
                  Havalimanı şehre 20 km uzaklıkta bir mesafede ve gittiğimizde şehirde kar kış yoktu ama yüksekte olduğu için orada çok kar vardı .
                  Çok sevdiğim bir arkadaşımda tarihçesini yazmış oda burada eğer okumak istersen :)
                  Ayrıca mimarisini aşırı sevdim ve oraya giden uzun otobüslerde Ankara yıllarımı anımsattı hüzünlendim şehir merkezine de yeniden bu uzun otobüslerden gelmesini çokkkkk isterdim ...İşte bunlarda benden bol karlı kışlı fotolar ...Sanada iyi seyirler :))benden bu kadar şimdilik kendine iyi bak ...

ve kardeşim gitti :((( bizde evimize dönüyoruz .....

1. Ah eski günler ah... Seni az çağırmadık kahvaltıya, uyku güzeli :)) Ve gerçekten hava limanı mimarisi çok hoş, yazıyı okumadan resimlere baktım :DD Ankara'nınkine bin basar :P Ama resimlere bakarken üşüdüm doğrusu.. Ama yine de güzel :))

2. can'sın sen senın benı cagırmanı oyle ozledımkı yıne aynı evde yasasak keşke :)) hava gerçekten soğuktu balımmm ve mimarisi gerçekten çok çok güzel Ankara'nınkinden :)))