4 Mart 2013 Pazartesi

DEĞERLENDİRMECE ...

                Canım sıkıldı bende birşeyler paylaşmaya geldim yine seninle :) .Hava çok karışık yine bugün burada ve ben tüm gün neredeyse birşey yapmadım dalıp dalıp kayboldum düşüncelerin içinde desem yeri .
               Geçenlerde kuyumcudan bana minik bir cüzdan verdiler . Kıpkırmızı bir rengi vardı fermuarını çok beğenmedim ama rengine bayıldım :) eee üzerinde kuyumcunun reklamıda vardı tabi ne yapayım da değerlendireyim  derken önceden kesipte istediğim şeyi yapamadığım minik keçe kalpler geldi aklıma bende kalktım diktim üzerine :) Çok ama çok tatlı bir harici belleğim var. Bu kılıfta tam ona uydu kablosunu koyamıyorum içine ama harici belleğimin bir kılıfı var artık :))hemde çok zahmetsiz oldu hemde atmadım değerlenmiş oldu :)))  kendisi de burada ....mutlu günler efendim :)))

























           

3 yorum:

  1. Bu harddiski unutur muyum hiç :))) kılıfı da tam olmuş...

    YanıtlaSil
  2. ayyyyyyy ama unutulcak gibimi betüşüm yaaaa benşm biricik harddiskim tamamen beni yansıtıyor :)) değilmi :)))

    YanıtlaSil