5 Mart 2013 Salı

KUTU KUTU KAPLAMA :))

Yine ben yine ben :)))) ofiste bunaldıkça bloga sarıyorum. Hani şu geçenlerde yemekle çay arası kapladığım küçük bir kutu vardı .Paylaşırım demiştim ama unutmuşum şimdi fotoğraf makinamdaki resimlere bakarken gördüm kendisini .aaaaaa dedim ben bloguma koymadım seni ...Hemen paylaşmaya geldim seninle ,kutuları atamayıp hemen kaplama telaşına girenlerdenim bende .Hali hazırda yapışkanlı kağıdımda vardı dedim hemen kaplayayım :) Önceden kapladığım cips kutusuylada yanyana koydum çünkü aynı desendeler içine yedek düğme falan koyuyorum şimdi :)) fakat burda son hali yok üzerine sonradan birde kurdela iliştirdim fotoğrafını çekince onuda koyarım :))






















































































































2 yorum:

  1. Ellerine sağlık ne güzel olmuş :) Renkli cıvıl cıvıl görünmesi bile yetiyor :) takipteyim, bende bekelrim :) sevgiler
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çokkkkk teşekkür ederim bende size geleceğim bloguma hoşgeldiniz :))

    YanıtlaSil