8 Haziran 2013 Cumartesi

İMRAMCIZADE'Yİ GEZDİM Kİ....

Yine ben geldim kii :)) fotoğraf makinamın hafızası dolmuş temizlik yaptım biraz epey uzun zaman önce post hazırlamak için çektiğim fotoğraflarda çıktı tabi :)) bende artık bekletmeyeyim postu dedim .Sivas'ta bir çoğumuzun önünden hemen geçtiği bir yerdi harabe olmuş bir tarihti resmen  ama restore edildi ben yeni halini çok beğendim :)) Hafta içi gitmenizi tavsiye ederim çünkü içindeki geleneksel Türk sanatları dersliklerini açık bulabilirsiniz :)) 
İHRAMCIZÂDE İSMAİL HAKKI TOPRAK EFENDİ 'nin eğer göz atmak istersen biyorafiside burada mevcut iyi okumalar iyi gezmeler efendim :)) 
Geçmişinden ders alıp geleceğini aydınlatan ve arada bugününü dolu dolu yaşayanlardan olmak dileğimle mutlu günler efendim :)) 
♥♥♥
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder