8 Haziran 2013 Cumartesi

SABAHIN MİS KOKUSU :))

Günaydınlar :) kızlar mı annelerine çeker anneler mi kızlarına bilemedim ama benim annem de bana benziyor çiçek konusunda :)) ne zaman kıra gitsek  ben illa eve birşeyler getircem ...yoksa aklım oralarda kalır ...2 gün önce babam annemi ben işteyken yine kıra götürmüş annem eve elinde kocaman bir buketle geldi resmen :)) tabi bendeki mutluluk gözlerimde ki ışıltıyı görmek içinde yapmış bunu bakkkkk mis gibi kokuyorlar dedi hemen vazoya koydu :) banada koklayıp fotoğraf çekmek kaldı :)) kokusu taaa sana kadar gelsin ...MUSMUTLU HAFTASONLARI OLSUN EFENDİM ♥♥♥














2 yorum:

  1. Ayyyy... içim geçti resmen pek güzelmiş bunlar... İkinizin de ellerine sağlık annen topladığı için, sen de çekip buraya koyduğun için ^^

    YanıtlaSil
  2. oyyyy rica ederim bebegımmmm ay bu yaz bır baska pek bır bereketlı evden canlı çiçek hiç eksik olmuyor gorsen :))

    YanıtlaSil