1 Haziran 2013 Cumartesi

TATLI GÜNLER ...

Merhaba efendim yine bir hafta sonu geldi işte ....yapmak istediğim hazırlamak istediğim onca post var ama bakıyorumda hiç elim değmiyor ...yazı yazmamı bekleyen fotoğraflar yığılmış beni bekliyor ama ben sanki hiç birşeye yetişemiyorum son zamanlarda ...galiba zaman yönetimimi kaybettim songünlerde, kullandığım ilaçlardan ötürü sürekli bir uyku hali mevcut bünyemde :(... güzel ülkemde de tatsız şeyler oluyor  halk ve polis birbiriyle  çatışmada resmen :(  kim haklı çözemiyorum ...insanlar şiddete neden bu kadar meyilli anlayamıyorum ...lakin benim için güzel şeylerde oluyor hayat devam ediyor nitekim ofise gelenler çikolatayı çok sevdiğim için çikolatasız gelmez oldular :)) bende çok mutlu oluyorum tabi mini sürpriz oluyor bana :)) aşşağıdakiler geçen haftanın  henüz yiyemediğim cancanları :)) aşk gibiler ♥♥♥ hepimiz için güzel hafta sonları olsun efendim ...çikolata tadında ve huzurlu günler olsun ülkemde ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder