4 Haziran 2013 Salı

TEK GÜL BİR DOLU MUTLULUK ♥

merhaba efendim ülkemde oyunlar oynanırken internete ve haberlere bakmak gelmiyor içimden dün öyle bunalmıştım zaten bireysel  sorunlar hepimizde mevcut birde böyle ülkemde üzücü şeyler yaşanması ayrı bir dert oluyor insanın yüreğine ...
güllleri ya da çiçekleri kim sevmez benim canım annem katmer katmer harika bir gül getirmiş eve hilal bayılır mutlu olur demiş ... mutluluğun alası oldu hemde ....tek bir çiçek bir sürü fotoğraf bir kitap ve keyifle içilen bir bardak çay ♥ eee daha ne olsun üstadım ülkemede biran evvel huzurlu günler gelsin yeniden ...kimse kimseyi üzmesin çünkü hayat gerçekten kısa ...mutlu günler efendim sağlıcakla ...♥♥♥








masadaki boncuk önceden bileklikti ama lastiği yıpranmıştı ben onu bozup yeniden lastiğe dizdim ama düz şekilde :)) bu sayede hem kolye hemde yukardaki gibi bileklik olarak kullanabileceğim :))







eeee banada afiyet olsun o zaman :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder