2 Eylül 2013 Pazartesi

MUTLU GÜN KIYAFETİ :)) ♥

Günaydınnn
gün çoktan aydınlanıp sardı bizleri ...
bende daha kahvaltı bile yapmadan post hazırlamaya koyuldum
malumunuz dün pazar tatilindeydim 
eeee evdeykende azıcık fotoğraf çektimmm :))
sözlendiğim gün giydiğim kıyafetle güzel bir kombin postu olur diye düşündüm...
hemde hayatımdaki en özel günlerden birini daha blogumda paylaşmış olmak istedim 
çok fazla kıyafet denemedim bu aldığımız dördüncü denediğim falandı sanırım 
ama herkesin içine sindi 
eee bende ayrı mutlu oldum tabiki çünkü özel bir akşamdı :))
her ne kadar stresli ve yorucuda olsada gerçekten çok güzel bir duygu 
eee hadi resimlere geçeyim :))
sendromsuz sıkıntısız cici bir hafta olsun efendim 
bir kaç kombin postuyla yeniden döneceğim :))
♥♥♥

elbise ceket kısmıyla birleşik olarak tasarlanmış o yüzden de kullanımı daha bir rahat oldu diyebilirim :) 








bu arada yukarıdaki fotoğraflarda kemerini unutmuşum buda kemerli hali 
başörtümü seçerken elbiseden daha çok uğraştık ama son anda kızlar bunu buldular pek sevdik 
ve o gün aksesuar olarak kullandığım tek şey takılan alyansım oldu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder