3 Eylül 2013 Salı

RUGAN AŞKINA :))

günaydınlarrrrrrr :)
ben geldim dün ayakkabımdan hiç bahsetmemiştim
şimdi onu anlatmaya geldim :))
aslında blogumda ayakkabılardan hiç bahsetmedim ama ben tam anlamıyla ayakkabı hastası bir insanım
hele hele topuklu ayakkabılara olan aşkımmm bir başkadır ...
söz kıyafetim malumunuz bir önceki postta görüldüğü üzere krem ve bordo renginde idi .
bunun altına ne alalım ne alalım derken 
kızlar bordo alalım dediler 
ben bordo kapatır dedim 
nude(ten rengi ) yada bej rengimi alsak diye düşünürken bir kaç yere girdik bulamadık 
aslında stilettolarda epeydir gözüm olmasına rağmen ne gariptirki stilettoda göremedim malesef:/
aslında burun kısmı altın sarısı kendisi borda yada krem bir stiletto çok şık olabilirdi ...
derken ben siyah alalım zaten elbise uzun görünmeyecek dedim :))
ve bu ayakkabıyı aldım 
eve gelincede kutusuna ayrı bayıldım :))
en özel gün ayakkabısı kutusuyla birlikte içime sinmişti ...
Musmutlu günler efendim 
şimdilik muck muck :))
♥♥♥









 sade ve asil her dolaba lazım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder